Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 4. november 2018

Julekort.

Kortbaserne på kortene er A6 i hvidt karton.

På det første har jeg brugt baggrundspapir fra Piatek, som er sværtet med Distress Ink i kanten.

Teksten har lavet med læderpapir i guld. Det var faktisk noget jeg havde fået til at lave hjerter af, men jeg var ikke tilfreds med resultatet, så nu bruger jeg det på en anden måde ;-)

Nissemanden er lavet af et nyt sæt die, og denne er den første jeg har lavet. Må indrømme, at jeg hader at lave de ting, der skal stanset ud af utrolig mange omgange, men det her sæt måtte jeg bare have :D

Die er fra Tim Holtz og Marianne Design.
Perlerne er fra kassen.





















De to andre kort har jeg brugt baggundspapir fra Studio Light og disse er også sværtet i kanterne. På den ene har jeg dog sat en sort matte under, fordi jeg havde fået skåret mønsterpapiret for lille ;-)

Die er fra MFT, Marianne Design og Kaboks.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar