Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 29. november 2018

Jeg har siddet og leget med forskellige materialer her i formiddag, og det er der bl.a. kommet dette kort ud af.

Kortbasen er kvistkarton og kortet er lavet så det skal stå som et A. Kortbasen er 14,8 x 10,5 cm.

Jeg har sværtet med Distress Oxide gennem en Tim Holtz stencil. Da det var helt tørt, sværtede jeg så resten af kortet i en blå farve, igen med Oxide, for at det skulle passe i farverne til billedet med julemanden.
Rundt om billedet har jeg sværtet med VersaMark og så givet det sort embossingpulver.

Die er fra Die Namic, Memory Box og så teksten er stemplet med et enkelt stemple fra Hobbyboden - Gittes eget design.
Jeg har også brugt en punch til at lave de små grangrene.

De små halvperler i blomsterne er lavet med Nuvo Vintage Drops.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar