Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 22. november 2018

Indpakning til Toms Chokolade

Jeg så at Lissy havde lavet en æske/indpakning til chokoladekringler/orangegrene osv. inde i klubben en dag, og jeg faldt for den med et brag. Har dog først fået lavet en selv nu.
Det er en fil til Silhouetten jeg har købt hos Lissy Nedergaard :D

Jeg har brugt hvidt karton str. 30.5 x 30,5 cm plus en lille rest mønsterpapir fra Studio Light jeg havde liggende :D

Blomsterdie er fra Joy.





2 kommentarer:

  1. Den blev så flot...smukke julestjerner

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy, og tak fordi du giver os mulighed for at købe de filer du designer :D

      Slet