Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 8. november 2018

Enkelt julekort med snefnug

Jeg så en dag en video som Berit havde lavet, og ville afprøve det kort.
Jeg havde dog overhoved ingen stempler med snefnug, men havde lige 3 die så de kom i brug :D

Kortbasen er hvidt glat kraftigt karton, hvor jeg har sværtet med 2 farver Distress Ink. Havde nemlig heller ikke den ene farve i Distress Oxide, men pyt....det blev som jeg ville have det alligevel :D

Die er fra Concord & 9th og Simple and Bacis og glimmerkartonen er fra Marianne Design.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar