Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 19. juni 2018

Livet består af særlige øjeblikke....

Jeg sad og så et kort på Pinterest i morges, og fik lyst til at afprøve det, da jeg i forvejen havde stemplet. Det er der så kommet dette kort ud af :D

Kortbasen er knap 13 x 18 cm i hvidt karton. Derpå Det stykke karton jeg har kopieret.
Jeg startede op med hvidt kraftigt glat karton og stemplede med VersaMark og så efterfølgende kom hvidt embossingpulver på, der blev heat embosset.
Efterfølgende sværtede jeg med Distress Ink i gul og orange og tørrede så sværten let af på det jeg havde embosset, så det blev mere hvidt igen.
Til slut heat embossede jeg så også den tekst jeg ville have på, på vellum.

Die er fra CreaLies og stemplet med blomsten er fra Concord & 9TH. Tekststemplet er et af Gittes egne fra Hobbyboden.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar