Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 26. maj 2018

Kort med 2 Gajol rør.

Lissy Nedergaard Frederiksen har lavet en ny fil til Silhouetten, og den faldt jeg for med det samme jeg så den, så ergo måtte jeg straks eje den :D
Min plan var egentlig at lave den til en mand, men haha...jeg havde ikke lige noget karton der passede i farverne, så jeg valgte at det i stedet blev til en kvinde ;-)

Det hele er lavet på silhouetten, undtagen bladet og blomsterne.
Jeg har brugt to slags bånd/tråd. En hvid og en sølv.

Die er fra Cherry Lynn og Gummiapan.




2 kommentarer:

  1. Og den blev så fin i de farver...matcher lige rørene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy. Det er altså en super fil du har lavet :D

      Slet