Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 23. maj 2018

Hello Friend - blomsterkort.

Dem der kender mig ved, at jeg har nogle ynglingsmærker, og her har jeg været heldig at bruge dem jeg bedst kan lide :D

Kortbasen er hvidt karton str. 13,8 x 10,5 cm. Kortet er lavet så det står på højkant.
Derpå en sort udskæring.

Blomster og blade er stemplet og skåret ud med et sæt fra Altenew.
Sværterne jeg har brugt er også fra Altenew.
Den lille tekst er fra et stempelsæt fra Tim Holtz og skåret ud med en punch fra Stampin'Up.
Dien jeg har brugt til det sorte stykke er fra Die-Namics.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar