Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 4. maj 2018

Et herrekort.

Jeg har fået flere nye materialer hjem, hvoraf jeg gerne ville afprøve lidt af det.

Kortbasen er råhvidt karton str. A6. Derpå et stykke karton, hvor jeg har brugte paste og Lindy's Magical Shaker. Jeg har kun afprøvet det en gang før, og det endte direkte i skraldespanden ;-)
Denne gang valgte at jeg prøve det på en anden måde, og der var det lidt nemmere for mig at styre :D
Jeg kunne have valgt at bruge det både til et herrekort og et damekort, da farverne passer til begge køn, dog er der mest blåt/turkisblåt i.

Jeg har desuden brugt VersaMark pen oven på noget af det ophøjede paste, og der har jeg så kommet både sort og turkisblåt embossingpulver på. Egentlig mest for at afprøve det på den måde også.

Under bingopladen er der en sort udskæring, hvilket ikke er nemt at se på billedet, men der har jeg foruden sort embossingpulver på noget af det, også turkis voks. Den turkise voks er også på hatten samt en smule på skoene, de sorte blade og nederst på teksten hallo.
Øverst på teksten har jeg sort embossingpulver, så teksten er faktisk delt op i 3 :D
Bingopladen er fra et stempelsæt og jeg har sværtet det med to forskellige Distress Ink.





2 kommentarer:

  1. Endnu et flot/smukt kort fra dig😀❤, her kommer Lindy s farver mere frem. Mange flotte teknikker du har brugt. 😀

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak igen Lotte. Det med Lindy's, synes jeg kan svinge meget, men selvfølgelig også fordi jeg blander det med sværter osv :D

      Slet