Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 19. maj 2018

Bryllupskort.

Jeg har de sidste par uger haft lyst til at lave et bryllupskort og nu fik jeg det endelig gjort :D

Selve kortet måler 17 x 12 cm. og det hele er holdt i hvidt og sølv.

På champagneglassene har jeg sat rhinsten i helholdsvis 2 og 4 mm på for at symbolisere boblerne i champagnen.

Til den lille tekst har jeg brugt heat embossing med sølv embossingpulver.
Under blomsten har jeg sat to stykker hvidt tyl, hvorfra der hænger sølvtråde ned.

Jeg kan ikke huske, hvilke die jeg har brugt til blomsten, for det er et stykke tid siden at jeg lavede den.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar