Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 16. april 2018

Konfirmation til en dreng.

Kortbasen er hvidt karton str. 12,5 x 17,5 cm.
Derpå et stykke mønsterkarton med stjerner og oven på det et stykke med striber.

Billedet er dækket til, da jeg ikke mener, at jeg kan tillade mig at lægge billeder ud af andre, men alligevel godt kan vise kortet.

På begge de små tag der går ind under billedet, har jeg stemplet tekster på, der passer perfekt til ham der skal konfirmeres. På de små tag har jeg sat sorte eyelet i, samt sort hampsnor....super heldigt, at jeg lige fik snoren ind af døren i går ;-)

Jeg har sværtet næsten det hele rundt i kanterne med Distress Ink, for at give det lidt kant.

Alt karton er fra Maja Design.

Die er fra CreaLies og muligvis Die-Namics...hvis jeg husker rigtigt på den sidste.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar