Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 23. april 2018

Forever and more.

Jeg havde lyst til at lave noget anderledes, end jeg plejer at lave, og søgte inspiration på Pinterest. Det er der så kommet dette kort ud af. Og det ligner på ingen måde, det jeg så på pinterest ;-)

Kortbasen er hvidt karton str. 15 x 15 cm.
Derpå et stykke mønsterkarton fra 13 arts med noder i en svag farve.
De 3 store blomster er alle lavet med foamiran og den i brune farver er dyppet i kaffe, for netop at få den farve frem.

Die er fra Spellbinders og Sue Wilson.
De små tag er lavet med punch.
Sommerfuglene er i canvas, som båndene også er. På båndene har jeg limet ordene forever and more på. Ordene er i chip board.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar