Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 23. marts 2018

Kort med min ødelagte baggrund.

Jeg besluttede mig for at se, om jeg alligevel kunne bruge den baggrund jeg lavede forleden dag, hvor jeg valgte at lave en ny efter samme princip.
Med det jeg her har sat på, kan man jo slet ikke se at baggrunden ikke skal være sådan, og det er faktisk ret dejligt, for så går det ikke til spilde ;-)

Begge kort er jo lavet på samme måde, og ergo ligner de også hinanden rigtig meget, bl.a. i farver osv.

Blomsterne er lavet med stempel som jeg har givet det hvid embossing.

Stempel og die er fra Altenew og die med Tillykke er fra Gummiapan. Frimærkedie er fra CreaLies.





2 kommentarer:

  1. Det er så flot...og som du selv siger, kan man slet ingen fejl se

    God søndag, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy - og god påske til dig/jer :D
      Knus

      Slet