Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 19. oktober 2019

Et Gitte kort.

Sad og så en video, som Gitte fra Hobbyboden har lavet. Derfor kalder jeg det et Gitte kort ;-)

Kortbasen er råhvidt/creme karton str. A6.
Derpå et stykke mønsterkarton, hvor jeg først har kradset kanterne op og så bukket et stykke ind over det andet.
Dernæst stemplet oppe på kortbasen.
Brugte faktisk samme ark karton, som Gitte havde gjort, men det var nu mere tilfældigt, for det lå på bordet, da jeg næsten lige havde brugt af det ;-)


Stemplet er fra Gittes eget design i Hobbyboden og Sue Wilson.
Halvperler fra Dixi Craft.
Blomster fra WOC.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar