Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 23. oktober 2019

Chokolade.

Jeg har i et stykke tid haft kig på en bestem die, til at lave krus af. Men jeg har samtidig hele tiden følt, at det var for stort. Men forleden dag fandt jeg dette sæt, og så måtte jeg købe det :D

Kortbasen er sort karton str. A6. Derpå et mønsterkarton med bolchestriber...det kalder jeg det ;-)

De små chokolader/die har jeg haft liggende et par år, men nu kom de så også i brug. Har dog klippet lidt af dem, da de var for store efter min mening.

Die er fra Die-namics og Marianne Design.
Stemplet er Gittes eget design fra Hobbyboden.
Halvperlerne er fra Vivi Gade, som jeg har haft liggende et par år og fandt i skuffen ved et tilfælde :D







1 kommentar: