Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 11. august 2019

Memories.

Kortbasen er i str. A6 i kraftkarton og lavet, så det skal stå på højkant. Derpå har jeg sat et stykke mønsterkarton.

Jeg havde fået et stykke blonde og damen af en penneveninde, og det har jeg valgt at bruge på dette kort. Damen har jeg dog valgt at klippe mere til, så motivet blev som jeg ville have det.
Flere af stederne har jeg kommet Distress Crayon rundt i kanterne, og også på blomsterne.
Inde i kortet har jeg sat et stykke hvidt karton, så der er noget at skrive på.

Die er fra Dixi Craft, Scrapman og Cherry Lynn.
Den stemplede tekst, kan jeg desværre ikke huske hvor er fra, da jeg har haft det liggende længe.
Halvperlerne er fra Prima Marketing.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar