Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 30. juli 2019

Kort af rester.

Jeg blev inspireret af et kort som Gurli havde lavet, og hun var inspireret af en video, som Pia Larsen havde lavet. Den ville jeg så se, og hovsa....kom så i tanke om, at den måde at lave baggrund på, havde Anette fra Happymade vist for et par så siden.
Ergo....kortet har i tankerne været godt rundt, men nu er det afprøvet. Og jeg lavede lige en baggrund mere, der dog endnu ikke er blevet til et færdigt kort :D

Kortbasen er str. A6 i sort karton.
Derpå en råhvid matte og så stykket med rester af karton.
Blomsterne er også lavet i sort karton, og jeg har valgt at give den en tynd sløjfe på stilken.
Indeni er det er stykke råhvidt karton, hvor jeg også har brugt die for at få kanten som på kortet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar