Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 17. juli 2019

Blomsterkort.

Fik mulighed for at købe et helt nyt sæt stempler og die af en veninde i sidste mdr. men har først fået det afprøvet nu.
Sættet er fra Altenew og hedder Happy Heart.
Min plan var egentlig at det skulle være helt andre farver, men men men....nu blev det sådan i stedet for ;-)

Kortbasen er A6 i hvidt karton. Derpå en matte jeg havde liggende, og hovsa, den passede sørme til blomsterne ;-)

Baggrunden er sværtet med Distress Oxide (tror jeg) el. også er det Distress Ink. Men jeg hælder mest til de første.
Blomsterne er stemplet med sort Versafine på akvarelkarton, og efterfølgende farvelagt med Zig penne.

Die er fra Simple and Basic og Altenew og stemplerne er fra Altenew. Den lille tekst er fra et ark, som Berit Rosenfeldt har lavet og stanset ud med punch.
De små halvperler med guldkant, er også gamle efterhånden, men nu fik jeg da prøvet dem :D






Ingen kommentarer:

Send en kommentar