Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 5. maj 2019

Scraphygge 3.

Alt imens vi havde scraphygge, fik jeg sms om, at mit månedskit for maj mdr. var kommet.
Den ene var så super sød, at køre mig ned efter det, for jeg var jo som altid super spændt på at få det hjem. Og jeg har brugt nogle af materialer fra kittet på dette kort.

Kortbasen er igen A6 i hvidt karton, og derpå et stykke mønsterkarton....faktisk bagsiden af det med blomsterne. Derpå den anden side af mønsterkartonen.

Die er fra Sue Wilson, og det lille stykke med tekst er også lidt af det, der fulgte med i kittet.
Blomsterne er fra WOC og sløjfen af lavet af bånd fra kassen.

#ptwkitklub  og #picturingtheworld


Ingen kommentarer:

Send en kommentar