Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 13. april 2019

Pop-up kort til en 50 års fødselsdag.

Jeg har stadig mit venindes sæt, til at lave pop-up kort, og denne gang har jeg brugt det til en 50 års fødselsdag.

Kortets størrelse er lavet efter den video, der passer til kortet.

Jeg vidste fra start, at det skulle være sort og hvidt, da det er fødselsdagsbarnets ønskefarver, dog har jeg valgt at der også skulle lidt mere på.

Die der er brugt er fra Karen Burniston, tallene kan jeg ikke huske mærket på, samt Simple and Basic.
Mønsterkarton er fra Mintay.
Den lille guldramme i folie er fra mit februarkit fra Picturing the world.

Kortet tilmelder jeg til konkurrencen i kitklubben.

#ptwkitklub og #picturingtheworld

Desuden til konkurrencen hos http://scrapfromyourheart.blogspot.com/



Ingen kommentarer:

Send en kommentar