Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 16. marts 2019

Herrekort

Fik lavet dette kort forleden dag, men har da glemt at lægge det ind. Men bedre sent end aldrig ;-)

Kortet måler 12 x 18,7 cm. og basen er lavet i sort karton, med hvidt skrivefelt indvendigt.
Jeg har brugt en del af materialerne, der fulgte med fra mit marts kit fra Picturing the world.
Desuden flere ting, jeg havde i forvejen.
På den sorte pose, har jeg heat embosset med sølv embossingpulver. Den tag jeg har lagt i posen, har jeg stemplet tal med sort sværte og efterfølgende har jeg sværtet det hele med Distress Oxide.
Silhouetten med herrehovedet er sat på kork. Uret er fra et stykke Maja Design karton.

Die er fra Tim Holtz, Papir Design og hvis jeg husker rigtigt Joy. Desuden Studio Light.
Stemplerne er fra Sue Wilson og Kaiser Craft.
Hovedet er skåret på min silhouette.
Embossingpulver er fra Cosmic Shimmer.



3 kommentarer: