Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 6. marts 2019

At rejse er at leve.

Jeg sad i morges og så på hobbyboden.dk's blog, hvor Gitte havde lagt billeder ind og skrevet en beskrivelse på, hvordan hun havde gjort. Det ville jeg afprøve, selv om jeg ikke havde de rigtige ting, og det er der så kommet dette billede ud af.

Egentlig var det kun et forsøg jeg ville lave (baggrunden), og jeg har brugt Distress ink til det.
I kraft af, at det kun var et forsøg, gjorde jeg ikke noget særligt ud af det, men da jeg havde lavet det, kunne jeg jo lige så godt bruge det ;-)

I kan se Gitte's blogindlæg her

Stempelsættet - både fuglen og den sorte tekst jeg har brugt, kan jeg desværre ikke huske navnet på, men det er købt hos hobbygården i Hampen. Jeg har valgt at heat embosse fuglen med hvidt embossingpulver.
Teksten At rejse er at leve, har jeg lavet på min dymo og så ellers klippet nogenlunde til. Det tape jeg har til den, er alt for bredt, så jeg skal have fundet noget andet.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar