Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 19. februar 2019

Mors dag.

Kortet er lavet af materialer fra mit februar kit fra Picturing The World. Jeg er stadig super glad for lige det kit, for det passer perfekt til mit humør ;-)

#ptwkitklub og #picturingtheworld

Poststemplet og sommerfuglene er fra samme mønsterark og det fulgte også med i kittet. Her har jeg bare klippet det ud.
På det lange stykke i midten, har jeg revet et stykke karton, så det passer i den størrelse jeg ville have, og kanterne er sværtet. Sølvteksten er lavet med stencil, paste og embossingpulver.
Sommerfuglene har fået embossingpulver hele vejen rundt i kanten og på følehornene. Det er dog svært at se på billedet. Desuden har jeg sat to rhinsten på hver af kroppene.
Inden jeg satte midterstykket på, har jeg viklet sølvtråd rundt om forsiden af kortet.
Den lille tekst har jeg skrevet på pc og printet ud.

Die er fra Cherry Lynn og Simple And Basic., og rhinsten er fra Dixi Craft og Prima Marketing.
Embossingpulveret er fra Papermania.

Jeg tilmelder kortet til Scrap from your heart's udfordring der kører her i februar.




5 kommentarer:

  1. Så fint kort, flot design. Du bliver bidt af pop up kort hvis du først prøver

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak....ja, jeg burde virkelig prøve, for de fleste jeg har set, er super flotte :D

      Slet
  2. Åh, for et nydelig kort. <3
    Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart.

    Klem DT Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Line. For mig er det kun sjovt, at prøve at være med hos jer :D

      Slet
  3. Så flott ett kort:)den sølvteksten ble superfin:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrap from Your heart:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlet