Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 7. november 2018

Tonic Studios - Legacy Keeper Wallet

Et meget anderledes kort.

Jeg så sættet med die hos en forhandler, og der var lagt link ind til en video, så man kunne se, hvordan man kunne bruge sættet. Og så var jeg solgt, og måtte bare have det købt :D
Nu har jeg så fået lavet det første kort færdig...er i gang med to mere ;-)

Hele kortbasen er lavet i hvidt A4 Linnet karton.
Til mønsterpapir har jeg brugt en af de nye serier fra Prima Marketing - Lavender Frost. Det er første gang jeg prøver deres serie, men absolut ikke sidste gang, for de er super lækre, med en masse tilbehør man kan købe til dem :D
Desuden har jeg brugt kobber karton, da der er kobber effekt i mønsterpapiret.
Begge de mønsterpapirer jeg har brugt, er fra sammen serie.
Jeg har valgt at sætte dobbelt hampsnøre på og så kan man binde en sløjfe ude i siden.
Indvendig i kortet har jeg bevidst en plads tom, og det jeg skal have på der, vil jeg ikke sætte på inden jeg skulle tage billeder, for så kunne man måske gætte hvem det var til ;-)

Dum som jeg var, kiggede jeg ikke lige igen på den video, inden jeg gik i gang, for jeg kunne have sparet en del papir, men pyt, nu er det lavet ;-)

Die er fra Tonic-Studios og Simple and Bacis, samt den største tag har jeg lavet med en punch.

Første billede er hvor kortet er lukket. Næste billede er det inden man lukker det helt op. 3. billede er bagsiden af hele kortet og 4. billede er indvendig i kortet :D


























2 kommentarer:

  1. Super, super flot kort og mega fint papir du har brugt - tror den her die bir mit næste køb :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak....det skulle du gøre, for det sæt giver mange muligheder, som jo også kan kombineres med andre ting til kort :D

      Slet