Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 20. november 2018

LED lys med Rose Gold.

Jeg ville se et online kursus i går aftes med at pynte LED lys, og havde besluttet at jeg selv ville prøve. Kunne dog kun få et enkelt lys i den farve jeg ville have, hvor jeg ville have haft to, så jeg endte ud i at købe et sæt med 3 hvide.

Jeg har brugt mat Rose Gold karton, som jeg lige har fået ind af døren her til morgen, og ville derfor afprøve det :D
Planen var, at der skulle pyntes med blomster, og dem har jeg skam også lavet, men jeg kan faktisk godt lide at de er mere enkle. Muligt jeg så senere kommer blomsterne på alligevel ;-)

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar