Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 27. november 2018

Kort med hjerter.

Kortbasen er 14,8  x 10,5 cm. i råhvidt karton. Kortet er beregnet til at stå op som et A.
Derpå et stykke mønsterpapir, som jeg har distresset i kanten, for at det hele ikke skulle være så sødt ;-)
Rammen havde jeg liggende, og det er længe siden jeg lavede den, men mener den er lavet med MFT die, hvis jeg husker rigtigt.
Oven på det hvide stykke, har jeg sat et hjerte, som jeg har lavet rust på. Og så kæden med hjerte, som jeg lige i dag har fået ind af døren :D

Die er fra MFT, Spellbinders og resten kan jeg desværre ikke huske hvor er fra.





2 kommentarer: