Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 22. november 2018

Endnu en indpakning til hvad man nu føler man vil have i :D

Igen er dette en fil til Silhouetten, som Lissy Nedergaard Frederiksen har designet. Der hører også en pung med til filen, men den skulle jeg ikke bruge til det jeg skal have i :D

Kartonen jeg har brugt er 2 ark, hvidt karton 30,5 x 30,5 cm. Desuden et mønsterark fra Maja Designs nye juleserie.



2 kommentarer:

  1. Den er så fin.. også uden en taske .....dejligt du for brugt mine filer 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Ja jeg er glad for de filer du designer til os andre :D

      Slet