Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 19. juli 2018

Billet kort til en herre.

Jeg har lånt det sæt die der forestiller en stor billet. Heldige mig ;-)
Jeg har selv det aflange sæt, og ville derfor gerne afprøve det andet.

Kortbasen er lavet i råhvidt karton, og selve kortet måler 13 x 13 cm.
Jeg har brugt ensfarvet matte og så mønsterkarton, og lige det Maja Design karton vidste jeg at jeg ville bruge på forhånd.
Jeg har brugt lidt forskellige mindre clip art og desuden den lille billet, som jeg har stemplet og efterfølgende skåret ud.
De fleste af de små stykker har fået brun Distress Oxide og den lille billet og teksten har jeg valgt at bruge samme farve til at sværte det med, så det så "gammelt" ud.
Den herre jeg har sat på, har jeg stemplet med sort sværte og klippet ud efterfølgende.
Det lille ur er også fra et ark Maja Design og skåret ud med die.
Tandhjulene er lavet på sort karton, hvorpå jeg har sat metaltape på og efterfølgende smurt sort akrylmaling på, for til sidst at tage det meste af igen ;-)
Jeg har sat lidt brune halvperler på, som jeg har lavet med Nuvo Drops.

Die er Studio Light , Joy og Tim Holtz.
Stempler er Sue Wilson og Tim Holtz.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar