Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 12. juli 2018

Babykort til en pige.

Vi var en flok piger fra scrapklubben, plus et par stykker mere, der var samlet ude hos Anne i går. Super godt initiativ og jeg gør det gerne igen :D
Jeg fik ikke lavet andet end dette ene kort, for jeg havde alt for travlt med at hygge og snakke med de andre, men det er jo netop det fede ved at mødes ;-)

Kortbasen er 13,5 x 13,5 cm i hvidt karton. Derpå et stykke mønsterpapir fra Reprint.
Billedet er også fra et ark fra samme serie.
Under billedet har jeg sat en matte der passer ind i farverne til resten af kortet. Faktisk bagsiden af et af de motiver fra samme ark som billedet ;-)
Jeg har stemplet på vellum med VersaMark og efterfølgende har jeg brugt noget pulver jeg har, og det har samme funktion som Perfect Pearls. Det har jeg bare hældt over og kørt rundt på teksten med en blød børste.

Die er fra Dixi Craft, og det samme er stemplet. Blomsterne er fra WO og båndet jeg har brugt til sløjfen er fra Hobbyboden...desværre ser det ikke ud til at Gitte har mere af det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar