Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 10. maj 2018

Kort med watercolor.

Har for første gang forsøgt mig med denne teknik, og det kræver altså lige lidt øvelse. Men en gang skal jo være den første ;-)

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå en sort matte og så motivet. Det har jeg lavet på watercolor karton. Motivet er stemplet med VersaMark og efterfølgende har jeg brugt sort embossingpulver.
Må indrømme at det drillede en del, så først efter 3 forsøg var jeg tilfreds med det embossede motiv. Tror det skyldes det karton jeg brugte.
Jeg har farvelagt med Distress Marker og vandpensel. Og det kræver altså noget mere øvelse, for jeg fik det gang på gang for vådt. Jeg ved allerede nu, hvordan jeg vil prøve næste gang.

Stemplet er fra Woodware, og jeg har haft kig på det et stykke tid, og ville have det sidste weekend, hvor jeg skulle have været til scraphygge hos Happymade, men måtte melde fra. Heldigvis kunne en veninde så tage det med hjem til mig :D






Ingen kommentarer:

Send en kommentar