Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 12. maj 2018

Kort i grønne nuancer.

Normalt har jeg svært ved farven grøn, men blev inspireret på Pinterest i morges, hvor kortet var grønt. Det er der så kommet dette kort ud af :D

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Det har jeg sværtet i kanterne med Distress Oxide.
Derpå en matte i ensfarvet army grønt og så en matte i mønstret karton.
Begge stykker jeg har kradset i kanterne og givet sværte også.

I midten af den lille ramme, har jeg sat noget hampsnøre fast, efter at jeg har viklet det om mine fingre nogle gange. Rammen er lavet med to die fra samme sæt.
Bladene har jeg også givet sværte, men valgte bevidst kun at give de store på en del af bladene, så der stadig var hvidt i dem.

Blomsterne er fra kassen.






2 kommentarer: