Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 21. maj 2018

Herrekort.

Jeg sad sammen med en fra scrapklubben forleden dag, og vi havde aftalt at afprøve nogle nye ting. Jeg lavede bl.a. den ramme/banner i grøne/turkise farver. Lavede også andre ting i de farver, men nu har jeg valgt at bruge denne.

Kortbasen er kvistkarton str. 15 x 15 cm. Derpå et stykke mønstret karton fra Craft O Clock. Serien Ladies & Gentlemen.

Sættet med maling jeg har brugt er Cosmic Shimmer - Patina speciel effect.
Blomsten har jeg i kanterne givet den turkise farve, så det passer bedre sammen.

Die er fra Die-Namics, Tim Holtz og Joy.
Stemplerne er fra Sue Wilson, Die-Namics og Tim Holtz.
Desuden har jeg på det aflange stykke med tal brugt noget fra en filmrulle også fra Tim Holtz, og derpå har jeg limet noget af et billetstemple på, så det passede i størrelsen.





4 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å prøve ut nye teknikker innen kortlaging. Eit tøft kort du har laga her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Guri. Ja det er sjovt at afprøve nye ting :D

      Slet
  2. Det blev bare så fedt et kort...skønne teknikker

    Ha en dejlig dag, klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy og i lige måde til dig :D
      Knus

      Slet