Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 18. april 2018

Mor Far kort.

Har lavet to kort til henholdsvis en mor og en far, efter samme princip.

Kortbasen er på begge str. A6.

På kortet til far har jeg sværtet et stykke karton med Distress Oxide i to forskellige blå toner og så en grøn.
På kortet til mor har jeg brugt noget karton som jeg har haft liggende et par år. Det er lavet med Dylusion spray.
Begge dele er så skåret til, så det passer til kortbasen.

Teksten mor/far er stanset ud med die. Formålet var, at man kunne se farverne under ordet.

De store perler på kortet til mor er fra  13 arts. De små på kortet til far er lavet med Nuvo Drops.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar