Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 12. april 2018

Konfirmationskort til en pige.

Kortbasen er sort karton str. A6.
Derpå en matte i mønstret karton.
Efterfølgende har jeg skåret et stykke akvarelkarton hvor jeg har kørt kartonen rundt i først grå Distress ink og da det var tørt, så i sort Distress ink.

Da det hele var godt tørt, blev det sat fast og så satte jeg den tekst på og pigen.
Pigen er skåret på min silhouette.
Pynt er rhinsten.

Inde i kortet har jeg lavet en lomme til penge og så selvfølgelig et stykke hvidt karton, som man kan skrive på.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar