Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 9. april 2018

Konfirmationskort til en pige.

Kortbasen er hvidt karton str. A6.
Derpå et stykke karton, jeg først har sværtet med 4 forskellige farver Distress Oxide. Da det var helt tørt, tog jeg en stencil og smurte Golden Heavy Gel Gloss hen over. Da det var tørt, sværtede jeg det hele over med Distress Oxide og tørrede det bagefter væk fra overfladen på det blanke.

Pigen har jeg skåret på min Silhouette, og sat fast på kortet.
Tekststemplet er heat embosset med 4 lag embossingpulver. Først 2 gange med rødt hvor der er glimmer i, så med ren rød og til slut med hvidt. Det var et forsøg jeg lavede, for at se om jeg kunne få noget af det røde frem under det hvide, og det lykkedes fint :D
Til sidst har jeg kommet lidt glimmer fra 13 arts på blomsten og lidt på bladene.


Die er fra Cherry Lynn og en Kina die.
Tekst er fra Dixi Craft og embossingpulver er fra Cosmic Shimmer, Wow og Stampendous.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar