Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 19. januar 2018

Sølvbryllupskort.

Kortbasen er hvidt karton str. A6.
Derpå en matte med "blondekant" også i hvidt karton og øverst igen en hvid matte jeg har embosset.

Manden og damen har jeg kørt igennem maskinen i hvidt karton, hvorpå jeg har sat dobbeltklæbende tape, så det hele er skåret ud på en gang. Altså både karton og tapen.
På tapen har jeg brugt Mega Flake som er hældt ud over og efterfølgende presset fast på tapen. Til sidst bruger jeg enten en pensel el. en grydesvamp til at glatte Mega Flake helt ud.
Hele vejen rundt i "blondekanten" har jeg syet med dobbelt sølvtråd og afsluttet med en sløjfe med samme tråd.

Die er fra Leane Creatief, CREAlies og en Kina die.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar