Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 22. december 2017

Kort i nyt design - Bogkort.

Jeg sad forleden aften og så et kort, som Berit Rosenfeldt havde lavet en video til. Må sige at jeg faldt for kortet med det samme, så tak for videoen Berit :D

Jeg har lavet to kort ud fra samme princip. Jeg ville lave det helt enkelt, og selv om jeg ikke skal bruge flere julekort i år, valgte jeg alligevel at lave et ;-)

Kortbasen er kvistkarton, jeg har sværtet i kanterne. Inde i kortet er der alm. hvidt karton, som man kan skrive på.
Hele kortet er lavet som en lille bog.

Mønsterpapiret er fra en blok, jeg har købt hos Søstrene Grene og die er fra Tim Holtz.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar