Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 11. november 2017

Blomsterkort med "blondekant".

Har her til morgen fået et sæt die med blondekant ind af døren og det skulle afprøves.
Desværre har jeg fortrudt at jeg satte 2 af de store blomster på, men nu må det være som det er.

Kortbasen er kvistkarton str. 12,5 x 16,5 cm. Derpå hvidt karton hvor jeg har brugt det nye sæt dit. Og så igen et stykke mønsterkarton.

Die er fra CreaLies, Marianne Design (tror jeg), Altenew - her er både brugt stempler og die og en Kina die.



6 kommentarer:

  1. Sødt og fint kort :) kan godt forstå den die skulle prøves med det samme...den er SÅ sød :D hvad heller sættet, er det det der er fra crealies - er det sådan et med flere størrelser ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla :D
      Ja det er det sæt der er fra CreaLies og det kommer her :D
      CREALIES - DIE - CREA-NEST-LIES XXL - CLNESTXXL72

      Slet
  2. Det er så smukt et kort...er vild med farverne på blomsterne

    god aften, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy :D
      Også en god aften til dig...knus :D

      Slet