Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 20. oktober 2017

Julekort med stemplet krans.

Jeg har igen haft besøg, og skulle se hvad hun havde købt til Convention i Middelfart.
Fik så lov at afprøve stempelsættet som kranset er lavet af. Jeg havde selv haft det i tankerne, at jeg gerne ville købe det, men det vil jeg ikke, nu hvor jeg har afprøvet det. For det drillede da godt nok en del ;-)

Kortbasen er hvidt karton str. 13,5 x. 13,5 cm.
Der på en rød matte og så efterfølgende det hvide karton, hvor jeg har stemplet.

Stemplet med kransen er fra Nellie Snellen (hvis jeg husker rigtigt) og tekststemplet er fra Hobbyboden - Gittes eget design.
Halvperlerne har jeg lavet med Nuvo Drops.



2 kommentarer:

  1. Det er rigtig flot og jule-hyggeligt....syntes ikke man kan se det har drillet...Bliver lidt bekymret over at hører at det var så bøvlet for min mor har nemlig lige bestilt det til Jeans scrap stues fødselsdag...sååå håber vi kan blive dus med det ;) for det ser altså super sødt ud :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla.
      Det der gik galt hele tiden var, at der gang på gang kom sværte ud på siden og ind i midten. Det skal I endelig huske at holde øje med og få fjernet, inden I stempler. Som sådan fejler stemplet nemlig ikke noget.
      Berit fortalte at hun simpelthen har klippet det overskydende af, og kun beholdt selve kransen, så gik det som en leg :D

      Slet