Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 3. oktober 2017

Bryllupskort - MRS & MR.

Kortet er lavet til en udfordring, som jeg engang imellem er med i. Det er sjovt at blive udfordret engang imellem, for det er med til at man/jeg kan udvikle mig :D

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå et stykke mønsterpapir og så ellers div. pynt.

Die er fra MFT, Joy og en Kina die.
Det lille stempel med hjertet er fra et sæt stempler, men jeg kan ikke huske hvorfor.
Bannerne med tekst MRS og MR er fra samme blok som mønsterpapiret.
Blomster er fraWO og bånd og perler fra kassen.



2 kommentarer:

  1. Fint og romantisk ...det mønsterpapir har jeg også brugt meget til bryllupskort

    God dag, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy. Det er så første gang jeg har brugt det :D
      Knus og god dag til jer også :D

      Slet