Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 30. september 2017

Julekort med Rådyr og sne.

Købte sættet med sne og rådyr forleden dag, og nu skulle det afprøves.
Fik noget af ideen til kortet på nettet.

Kortbasen er hvidt karton str. A6.
Derpå har jeg sat et stykke sværtet karton, hvor jeg har skåret små huller i med en die, samt efterfølgende skåret det ud som en banner.

Sværterne jeg har brugt er 2 forskellige blå farver fra Distress Ink.
Sættet med die er fra Tim Holtz og tekststemplet er fra et sæt julestempler fra Threescoop.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar