Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 3. september 2017

Coffee kort.

Var i scrapklubben i går, og fik kun lavet dette ene kort færdigt. Manglede noget så jeg kunne lave det andet færdigt, men det satser jeg på at få gjort i løbet af dagen i dag :D

Kortbasen er str. A 6 i hvidt karton.
Derpå mønsterpapir og så en hvid ramme, jeg er blevet ret så glad for at bruge :D

Rammen er en Kina die og Stemplerne med kaffemotiverne er også fra Kina og tekststemplet er fra Marianne Design.
Jeg har farvelagt med Chameleon tusch.
Halvperlerne er lavet med Nuvo Drops.


2 kommentarer:

  1. Super sødt kaffe kort drikker selv meget kaffe, men hvem gør ikke det LOL LOL

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dorte....ja jeg drikker også kaffe, som næsten det første jeg gør om morgenen ;-)

      Slet