Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 5. august 2017

Kort med sommerfugle

Kortbasen er hvidt karton i str. A6. Derpå en lyserød matte.
Den hvide ramme har jeg skåret ud med die.

Sommerfuglene er lavet i hvidt glat karton, hvor jeg har brugt Distress Oxide og så sprøjtet vand på.
Da det var tørt stemplede jeg sommerfuglene, hvor jeg synes de skulle være på kartonen og efterfølgende skåret ud.

Die er CreaLies og MFT.
Blomster er fra WOC og bånd og perler fra kassen.


4 kommentarer:

  1. super sødt med sommerfuglene, sød tekst

    SvarSlet
  2. Det er så sødt :-)

    God dag til dig, knus

    SvarSlet
  3. Tusind tak Lissy.
    God aften til jer...knus :D

    SvarSlet
  4. så bliver det ikke mere enkelt. super elegant kort ;O))

    ตารางคะแนน

    SvarSlet