Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 20. august 2017

Herrekort.

Jeg var til Scrap i Billund i går, sammen med en stor flok andre scrappere, og det var simpelthen så hyggeligt :D

Fik lavet dette kort, samt det forrige jeg har sat ind og det næste kort.

Kortbasen er hvidt karton str. A6.
Derpå har jeg sat en matte og så igen et stykke karton.
På hele kortet har jeg brugt karton fra Maja Design...den nye herreserie.
Alle stykker er sværtet med Distress Oxide - Faded Jeans. De fleste stykker har jeg kradset op i kanterne, kun stykkerne med stjernerne har jeg valgt ikke at kradse op.


1 kommentar: