Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 13. august 2017

Babykort


Kortbasen her hvidt karton str. A6.
Derpå en matte og så motivet.

Die er fra Kina og Cherry Lynn og blomster samt bånd fra kassen :D

Det var det sidste kort jeg fik lavet ud af 5 kort, da jeg havde scraphyggedag sammen med min veninde i går :D



4 kommentarer:

  1. rigtigt nuttet baby kort dette her og søde dies du har brugt

    SvarSlet
  2. Sødt og enkelt

    God dag til dig, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy....også en god dag til dig :D
      Knus

      Slet