Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 11. juni 2017

Kort.

Det sidste kort jeg lavede i scrapklubben i går.

Kortbasen er igen hvidt karton str. 14,7 x 10,5 cm.

Igen har jeg brugt mønsterpapir fra Maja Design.

Rammen er lavet i stengips og derpå har jeg limet det lille billede.
Die er fra MFT og Sue Wilson.
Stemplet er fra Hobbyboden - Gittes eget design.
Blomster og bånd fra kassen.


4 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt kort.
    Og så skal jeg da lige love for, at du har været produktiv. Jeg havde slet ikke set alle de indlæg med både kort og flaskekort. Super fine allesammen.
    Knus og dejlig dag til dig, Anette :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette :D
      Knus tilbage til dig og også en skønherlig dag :D

      Slet
  2. Det bare så smukt et kort i yndige farver

    God dag til dig, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy og også en dejlig dag til dig :D
      Knus

      Slet