Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 7. juni 2017

Distresset kort med Maja Design Sofiero.

Jeg sad i går og ville igen afprøve lidt forskelligt med Distress og denne gang var det Distress Ink jeg brugte.

Baggrunden på kortet blev lavet med farven Victorian Velvet, på hvidt kraftigt karton.
Da jeg havde lavet det, var min tanke at hov, det passede vist sammen med Maja Design serien Sofiero. Og ganske rigtigt. Det er der så kommet dette kort ud af :D

Noget af det jeg lærte den dag Anne-Mette underviste os i klubben, har jeg så valgt at bruge her også.

Die er fra Cherry Lynn, Dixi Craft, Marianne Design og MFT.
Blomster er fra WO og bånd, perler og charms er fra kassen.
Det lille stykke ostelærred har jeg valgt at farve med den sammen Distress Ink som jeg har brugt til baggrunden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar