Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 7. maj 2017

Kort med Altenew stamps.

Jeg var til International Scrapdag hos Happymade.dk i går, og det var en utrolig skøn dag, med masser af grin, snak og forkælelse :D

Kortbasen er 10,5 x 14,5 cm i hvidt karton.
Derpå har jeg sat en matte i mønstret karton og igen en stykke hvidt karton, som jeg har stemplet med Altenew Stempler - Peony bouquet.
Tekststemplet er fra et andet sæt, som jeg dog ikke lige kan huske hvad hedder.
De små perler fik jeg af Jonna, da jeg ikke selv havde nogen der passede til :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar