Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 23. maj 2017

Jeg satte mig ind på min scrapværelse for at lave et kort, der helt sikkert skulle være lyserødt....jeg havde det hele i tankerne. Og det kom der så dette her ud af, Jeg har åbenbart et standpunkt, indtil jeg tager et nyt ;-)

Kortbasen er hvidt karton str. 13,5 x 13,5 cm. Derpå et stk. mønstret karton og så igen et stykke hvidt karton, hvor jeg har sværtet med Distress Oxide og efterfølgende kom der udskæring i det.

Die er fra Tim Holtz, Spellbinders, Dixi Craft og Die-namic.
Pigen har jeg lavet med dobbeltklæbende tape på sort karton og efterfølgende drysset Mega-Flake hen over, og presset det ned i tapen med en pensel, så det kunne sidde fast. Faktisk ret sjovt at lege med, for man ved aldrig helt hvordan det bliver :D

Under sløjfen har jeg sat endnu en sløjfe af sølvtråde fast, og ladet det gå lidt ud på kortet.

Blomsterne er fra WO og kassen og perlerne fra kassen.


2 kommentarer:

  1. Det er så smukt og elegant, på trods af farven ;-)

    God dag til dig, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy....god ferie/weekend til dig :D

      Slet