Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 9. maj 2017

Herrekort - Father's day.

Kortet lavet jeg faktisk i lørdags, da jeg var hos Happymade til International Scrapdag. Dog ville jeg ændre den tag jeg havde lavet i første omgang til den, og det har jeg så gjort nu.

Kortbasen er 13,5 x 13,5 cm.
Mønsterpapiret var fra en af alle de blokke jeg købte, da jeg var i Ejsing.

Die er fra Joy, Leane Creatief, Sixxez, Die-Namic og Marianne Design.
Perlerne har jeg lavet med Enamel Accents.
Stemplerne er fra Sue Wilson og Mama Elephant.


4 kommentarer: