Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 25. januar 2017

Tju hej - hvor det går

Kortbasen er hvidt karton str. 10.5 x 15 cm.

Jeg har skåret hul i den øverste del af kortet, og inden i kortet har jeg sat lyseblåt karton, hvor jeg har stemplet og heat embosset de små hvide prikker, så de kan ligne snefnug.

Stemplet og dien med kaninen er fra Lawn Fawn og bannerne er lavet med die fra MFT.
Det store hul med bølgerne, er en Kina die.
Teksten har jeg lavet på silhouetten med sketchpen.
Halvperler er fra kassen.
Til farvelægning har jeg brugt Distress Marker.


4 kommentarer:

  1. ihh et fint kort. Jeg besøgte osse lige din anden blog? men er den ikke i brug mere?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dorthesjs :D
      Den anden blog bruger jeg yderst sjældent, da der som oftest ikke kommer nogen derind og kigger :D

      Slet